نرخ تبدیل یک وب سایت نشان می دهد که چگونه یک برند با موفقیت می تواند از حضور آنلاین خود برای تبدیل ترافیک به درآمد استفاده کند. هنگامی که نرخ تبدیل پایین است ، به این معنی است که یک تجارت ممکن است در سودهای پرسود و مشتریان آینده نگر باشد.

این یک وضعیت کابوس برای بازاریابان است ، زیرا این بدان معناست که یک سایت تجارت الکترونیکی به سادگی همانطور که باید انجام نمی شود. با این حال ، یک نرخ تبدیل پایین می تواند اصلاح شود ، و راه حل ممکن است در واقع نسبتاً ساده باشد.

راه حل

در این مقاله ، عمیق تر خواهیم بررسی کرد که نرخ تبدیل خوب چیست و چگونه می توان یک سایت را برای تشویق بازدید کنندگان به بازدید از این سایت بهینه کرد.

اقدامات تبدیل در یک سایت تجارت الکترونیکی

بیایید با یک تجدید مختصر شروع کنیم. تبدیل هر اقدام مطلوب است که توسط یک بازدید کننده در یک وب سایت انجام شود.

مثالهایی از جمله ثبت نام در خبرنامه ، بارگیری یک راهنمای یا خرید است. نرخ تبدیل درصد بازدیدکنندگانی است که یکی از این اقدامات از پیش تعریف شده را انجام می دهند.

برای سایت های تجارت الکترونیکی ، بیشترین تبدیل ها معمولاً برای ثبت نام در یک حساب کاربری جدید ، اضافه کردن موارد به سبد خرید ، ذخیره محصولات در لیست دلخواه و تکمیل معامله خرید است.

نرخ تبدیل بسیار مفید است زیرا به شما می گوید وب سایت شما در هدایت بازدید کنندگان به داخل و از طریق قیف فروش چقدر موفق است. نرخ تبدیل بالا نشان می دهد که وب سایت شما با موفقیت بازدید کنندگان را به سمت تبدیل شدن به مشتری یا مشتری متقاعد می کند ، در حالی که نرخ پایین نشان می دهد که جایی برای بهبود وجود دارد.

عمل تهیه و راه اندازی وب سایت برای به دست آوردن بیشترین تعداد ممکن منجر یا معاملات خرید به عنوان بهینه سازی نرخ تبدیل شناخته می شود. چندین روش برای امتحان کردن وجود دارد ، که بعدا به آنها خواهیم پرداخت.

نرخهای تبدیل در بخشها

نرخ تبدیل در سایت های تجارت الکترونیکی می تواند در بخش های مختلف متفاوت باشد. این به دلیل ماهیت صنعت ، بی درنگ الزامات خرید و ارزش معاملات است.

با استفاده از اطلاعات Littledata همراه با نتایج ابزار سنجش عملکرد Econsultancy در مبادله تجارت الکترونیکی ، می توانیم برخی از بخش های کمترین عملکرد را مشاهده کنیم:

نرخ تبدیل پایین: مبلمان خانگی (۰٫۴٪) و خانه و باغ (۰٫۶٪)

هنگام تصمیم گیری در مورد محصولات مربوط به خانه ، مصرف کنندگان تمایل دارند مدت زمان قابل توجهی را صرف تحقیق و مقایسه گزینه های خود بخصوص هنگام خرید یک کالای با بلیط بالا کنند.

افرادی که برای خرید محصولات خانگی و باغی نیز خریداری می کنند ، احتمالاً در فروشگاه آجر و ملات خریدی انجام می دهند. اگرچه احتمالاً آنها تحقیقات اولیه را بصورت آنلاین انجام می دهند ، اما اغلب دوست دارند قبل از انجام تعهد ، حضوری آن را ببینند.

به عنوان مثال در مورد آخرین باری که مبل خریداری کرده اید فکر کنید. ممکن است کاملاً آنلاین به نظر برسد ، اما شما به یقین می دانید که آیا هنگامی که روی آن نشستید ، این سرمایه گذاری مناسب است یا خیر. اکثر مردم بعید است از چنین خرید با ارزش بالایی ریسک کنند ، که نرخ تبدیل بسیار پایین را توضیح می دهد.

سرمایه گذاری

نرخ تبدیل پایین: سفر (۰٫۷٪) و مقصد گردشگری (۰٫۷٪)
گردشگری

باز هم ، نرخ تبدیل وب سایت سفر و گردشگری به دلیل رفتار مصرف کننده کم است.

در این بخش ، تحقیقات گسترده امری عادی است. به ندرت است که شخصی در اولین بازدید خود از وب سایت مسافرتی ، رزرو خود را انجام دهد.

اکثر مسافران مقایسه قیمت را انجام می دهند ، پیشنهادات را از طریق ارائه دهندگان مختلف بررسی می کنند و بدون کاهش هزینه ، به مرحله نهایی مراحل رزرو می رسند – برای بررسی اینکه قیمت نهایی در بودجه است.

قیمت

بعلاوه ، آژانس های مسافرتی تمایل دارند همه کسانی را که تصمیم می گیرند از طریق آژانس مسافرتی برای تعطیلات استفاده کنند ، اتخاذ کنند ، این بدان معناست که تعداد کمتری از افراد آنلاین هستند.

اما ، بخش هایی هستند که عملکرد خوبی دارند ، از جمله:

نرخ تبدیل خوب: امور مالی شخصی (۲٫۹٪) و امور مالی (۲٫۵٪)

سایت های تجارت الکترونیکی در بخش مالی شامل مواردی برای بانک ها ، انجمن های ساختمان سازی و ارائه دهندگان بیمه می شود.

مورد دوم نسبتاً منحصر به فرد است ، به این دلیل که ارائه دهندگان بیمه تمایل دارند بخش قابل توجهی بازدیدکننده داشته باشند از افرادی که به سایتهای مقایسه قیمت مراجعه کرده اند. این مشتریان احتمالی قبلاً نسبت به محصول پیشنهادی گرم شده اند و تا حد زیادی تصمیم خرید را گرفته اند حتی قبل از آنکه حتی در سایت ارائه دهنده شرکت کنند.

در همین حال ، بانک ها از قدرت وفاداری مشتری بهره مند می شوند. اعم از اعتماد ، عدم ریسک پذیری و یا به راحتی سهولت ، مصرف کنندگان تمایل دارند به جای داشتن سبد حساب در چندین موسسه ، در بانک موجود خود بمانند.

انقلاب بانکی اینترنتی ، مدیریت مدیریت پول خود را از همیشه آسانتر کرده است ، اما تعامل با یک برنامه یا وب سایت واحد همیشه یک امر مهم خواهد بودتجدید تجربه از جابجایی بین چندین مورد فقط برای پرداخت قبض.

نرخ تبدیل خوب: مواد غذایی و نوشیدنی (۲٫۴٪) و مواد غذایی (۲٫۱٪)