تبلیغات کوکاکولا به طور چشمگیر به خیابان های بالا نمی رود و در سراسر کشور به پرده های تلویزیونی رسیده است و بوی کیک های پر شده از هوا پخش می شود. دوباره همان موقع از سال است.

فصل جشن اینجاست و برای خیلی ها زمان آن است که شروع به عقب بکشیم ، سال را تصرف کنیم و از اوقات خوبی با درآمد خوب و دوستان و خانواده لذت ببریم. اما نه برای سانتا قدیمی فقیر … این شلوغ ترین زمان سال او است.

در حالی که برخی فکر می کنند سانتا فقط در هفته منتهی به کریسمس مشغول کار است ، این درست نیست. سانتا مانند اکثر مشاغل و سازمانها ، در اواخر ماه اوت یا اوایل ماه سپتامبر برنامه ریزی برای فشار کریسمس یا استراتژی Q4 خود را شروع می کند تا همه چیز بدون هیچ مشکلی خاموش شود. بنابراین ، با ماهها برنامه ریزی در زیر کمربند مطالعه خود ، چگونه او اطمینان می دهد که همه هدیه های خود را دریافت می کنند و در آن روز مهم D-Day یک زمان فراموش نشدنی دارند؟

مشکلی

استعداد را آموزش می دهد

همه وروجک ها با مهارت های فوق العاده متولد نمی شوند ، بیشتر آنها باید با گذشت زمان درآمد کسب کنند. در اواخر تابستان ، سانتا به انتخاب خود از استخدام کنندگان کفش توجه می پردازد ، وظایف مربوط به کریسمس را اختصاص می دهد ، و تصمیم می گیرد که در آن شکاف های مهارتی وجود دارد که باید پر شوند. ۷۲ درصد کارفرمایان تمایلی به مصاحبه با نامزدهایی ندارند که مهارت های ابتدایی IT ندارند و قطب شمال نیز از این قاعده مستثنا نیست.

استخدام

بنابراین ، سانتا با الف های خود ارتباط برقرار می کند ، در مورد برنامه های کریسمس خود بحث می کند و آنها را برای تهیه طغیان در دوره ها می فرستد. این امر نه تنها اطمینان حاصل می کند که مبارزات انتخاباتی کریسمس بدون نقص و روان اجرا می شود ، بلکه به الف ها فرصتی مبارزاتی برای به دست آوردن شغل پر سود در خارج از فصل می دهد.

از قبل به خوبی ترویج می کند

سانتا مانند همه بازاریابان محتوای خوب ، استراتژی محکمی را برای خودش و هر کس که در مبارزات انتخاباتی کریسمس خود درگیر است ، به مرحله اجرا می گذارد. علاوه بر ایجاد تقویم مطالب برای نوشتن و انتشار در وبلاگ خود مستقر در لاپلند ، تا همه برای کریسمس آماده شوند. او همچنین مضامین ، مسابقات و برنامه های رسانه های اجتماعی را برنامه ریزی می کند و از تاریخ های مهم یادداشت می کند تا اطمینان حاصل کند که همه افراد درگیر فصل قبل هستند.

برنامه ریزی

اگر اینگونه باشند ، آنها از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود این تشویق را با دوستان خود پخش می کنند. اتفاقی که سانتا هنگام انتشار محتوای مضمون کریسمس به صورت آنلاین سوگند می خورد: تصاویر رنگی باعث افزایش تمایل مردم به خواندن یک قطعه از مطالب ۸۰٪ می شود. همچنین ، او اطمینان می دهد که خطوط ایجاد اسباب بازی دارای یک جدول زمانی پر آب است و اینکه مرتباً پای خرد شده و شراب پوره شده برای خود برنامه ریزی می شود – و همچنین الف ها.

یک مهمانی کارمند برگزار می کند

او ممکن است کار خود را جدی بگیرد ، اما سانتا مرد جدی نیست. در حقیقت ، سانتا دوست دارد به مهمانی بپردازد. وقتی کریسمس فرا می رسد ، همه افراد درگیر احتمالاً خسته شده و به حد خود فشار آورده اند تا اطمینان حاصل کنند که “یک چهارم طلایی” یک موفقیت بزرگ است. در شرایطی مانند این ، روحیه کارکنان ضروری است.
روحیه

۷۵٪ افرادی که داوطلبانه شغل خود را ترک می کنند ، شغل خود را ترک نمی کنند. آنها رئیس خود را ترک کردند. این کاملاً نگران کننده است ، اما نه برای سانتا: برخلاف ۲۵٪ از رهبران مشاغل ، او یک استراتژی اشتغال زایی دارد و بخش عمده ای از این هزینه های تمام هزینه های کارمندان است که در مهمانی های کریسمس با تمام ترمیم ها هزینه می کنند. او همچنین مرتباً با انجام حرکات کوچک تا کریسمس ، کارمندان خود را تحریک می کند و او نیز بسیار آواز می خواند. به سختی هر الف شغل خود را ترک می کند. نرخ نگهداری کارمندان سانتا بالاترین سطح را دارد.

ایمیل می فرستد

در طول یک سال ، ۲۵٪ از کل ایمیل های بازاریابی در طول فصل تعطیل ارسال می شود و طبق بررسی ها ، ۲۰ دسامبر تاریخ بهینه برای ارسال یک قاتل Xmas e-shot و به دست آوردن بار سپر از سودهای جشن است.

در دنیایی که دیجیتال حاکم است ، حتی سانتا این روزها به ندرت با جزوه و کارت کار می کند. همچنین ، در لاپلند ، همه به جای اینکه سانتا آنها را از طریق دودکش ها باز کند ، به یکدیگر هدیه می گیرند. او با مهمانی ها ، مشوق ها و انواع جشن ها رفتار می کند ، اما این امر مناسب نیست که یک وروجک بتواند تعداد زیادی هدایا را از آن مرد بزرگ دریافت کند ، زیرا آنها در تمام سال به شادمانی جشن می روند ، بنابراین ایمیل های تبلیغاتی در اینجا یا آنجا کمک می کند. آنها تصمیم می گیرند چه چیز دیگری را بخرند.

آرام می ماند و انگشت را نشان نمی دهد

در طول هر کمپین بازاریابی دیجیتال ، هر چیز ممکن است اشتباه کند. ۹۷٪ از کارمندان و مدیران معتقدند که عدم هماهنگی در یک تیم بر نتیجه یک کار یا پروژه تأثیر می گذارد. بنابراین اگر شما یک مدیر ارشد یا مدیر پروژه هستید ، هدایت کشتی برای اطمینان از موفقیت ضروری است. سانتا وقتی به دنبال راه حل هایی برای مشکلات خود است ، به تیمش می گوید که هرگونه اخبار منفی را در مورد خفاش ارائه دهند و برای کسب اطلاعات مشخص در مورد چگونگی بازسازی و بازسازی کارها ، فشار می آورد. از این طریق ، او می تواند مطمئن شودتلاشهایی که وی برای بازگرداندن پروژه جشن خود در مسیر موفقیت انجام می دهد با ارزش است.

مبارزات انتخاباتی کریسمس سانتا یک کار عظیم سالانه است ، اما او همیشه موفق می شود این کار را انجام دهد. با داشتن آموزش و تعامل مناسب کارکنان ، برنامه ریزی ، بازاریابی محتوا و کار تیمی ، می توان هرگونه کمپین بازاریابی دیجیتال را به موفقیت برساند.

با تشکر فراوان از همه کسانی که در طول سال ۲۰۱۶ فرصت خواندن ، اشتراک گذاری و اظهارنظر در مورد وبلاگ های دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ را گرفته اند. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا بینش ، روندها و تحولات بیشتری را در حوزه دیجیتال در سال ۲۰۱۷ به اشتراک بگذاریم!