صبح دوشنبه است نامه رد شده دیگر براق در صندوق ورودی شما برای مکیدن هفته شما قرار دارد. آه می خیزید ، کامپیوتر خود را کمی تکان دهید و زمزمه کنید (خوب فریاد بزنید) ، “آنها به دنبال چه چیزی هستند؟ من چه چیزی ندارم؟ “

ممکن است توانایی فروش خود به طور مؤثر؟ ما می دانیم ، نوشتن CV بازاریابی دیجیتال “عالی” می تواند دلهره آور ، مشکل و مشکل باشد – بگذارید با آن روبرو شویم – کاملاً ناامید کننده. حتی بدتر؟ تحقیقات نشان می دهد که استخدام کنندگان فقط ۶٫۲۵ ثانیه را صرف بررسی CV شما می کنند.

استخدام

اما قبل از اینکه تسلیم شوید و خود را به زندگی بازاریابی سنتی (مثل اینکه) تسلیم کنید ، ممکن است بخواهید یک ترفند یا هفت نفر از برخی از استخدام کنندگان برتر بازاریابی دیجیتال ایرلند بدست آورید.

دیجیتال

یک فنجان قهوه را بگیرید و یک نسخه گوگل تازه را باز کنید. از آنجا که ما فقط می خواهیم به شما بگوییم که چگونه می توانید CV بازاریابی دیجیتال را در رویاهای هر استخدام کننده بکارید … کسی که امیدوارید اکنون در صندوق ورودی آنها بنشیند.

شعار جدید شما: من خودم مثل اینکه شغلی را بازاریابی می کنم ، به بازار عرضه می کنم.

۱ it آن را ساده ، تمیز و لاغر نگه دارید

ایجاد یک CV روشن و آسان برای خواندن به شما کمک می کند مانند یک حرفه ای دیجیتال سازمان یافته که هستید ظاهر شوید. بهترین شرط بندی شماست؟ اطمینان حاصل کنید که قالب بندی و نوع قلم شما تمیز و سازگار است. تمرکز باید روی شما ، تجربه و پیام شما باشد – بنابراین باید از هرگونه عنصر طراحی کثیف که می تواند خواننده شما را منحرف کند (مدیر استخدام بالقوه یا مشاور استخدام) خودداری کنید ، دوری کنید. CV خود را با نقاط واضح گلوله ، لینک های خاموش و عناوین جسورانه بشکنید.

جین کرانر-گلن ، رئیس استخدام و منابع انسانی در موسسه بازاریابی دیجیتال می گوید: “فکر می کنم بزرگترین اشتباه این است که آنها را خیلی شلوغ نگاه کنیم. جدول زمانی و اینفوگرافیک وقتی من یک CV را می خوانم ، مرا خاموش کنید. می خواهم بتوانم در ۳۰ ثانیه مهارت های اصلی متقاضی و ساده ترین راه برای انجام آن را در یک پروفایل مختصر مشاهده کنم. بزرگترین اشتباه ساختن آنها بیش از حد هالیوود است … “
هالیوود

سسیلیا دزموند ، مشاور استخدام از مورگان مک کینلی ، این احساسات را تکرار می کند. او می گوید ، “اگرچه استفاده از ابزارهای مختلف قالب بندی برای افزایش CV شما می تواند وسوسه انگیز باشد ، اما این اغلب می تواند برای استخدام شرکت دشوار باشد تا CV شما را در پایگاه داده داخلی خود بارگذاری کند – توصیه می کنیم به MS Word بچسبید و قالب بندی را به حداقل برسانید. “

نکته برتر: قالب بندی خود را بدون سر و صدا ، ساده و اسکن شده حفظ کنید.

۲ of اثبات ، بررسی و ویرایش طلسم

در CV معمولی علائم زمینی خیر. در زمین بازاریابی دیجیتال؟ آنها به سادگی غیرقابل بازگشت هستند. در دنیای دیجیتال که ارتباطات مهم است ، دستور زبان باید بی عیب و نقص باشد ، جملات باید تند و مشت باشند و پیام اصلی شما باید فوراً قابل شناسایی باشد.

شما آرزو نمی کنید نسخه ای از وب سایت خود را به روز کنید یا یک خبرنامه را ارسال کنید بدون آنکه یک همکار برای چاپ مجدد از آن به عنوان همکار خود استفاده کنید ، زیرا این امر نشان دهنده بد بودن در برند شما خواهد بود. در همین راستا ، علائم برجسته

و ناسازگاری های موجود در CV شما بر روی نام تجاری شخصی منعکس می شود. اجازه ندهید که آنها اتفاق بیفتند.

Anna Wymes ، متخصص ارشد استخدام در Rigthfit.ie می گوید: “من هنوز هم اشتباهات غلط املایی ، قالب بندی بد و CV های کثیف وارد شده را باورنکردنی می دانم. نمی دانم چگونه کسی می تواند فکر کند خوب است. اگر واقعاً بد باشند ، من به مشتری نمی فرستم زیرا ارائه بازاریابی بسیار مهم است. یک CV ضعیف در کنار هم بازتاب بدی در کارهایی است که نامزد در این کار انجام خواهد داد. “

نکته برتر: با یک دوست صنعت دوست دارید تا CV شما را مجدداً ارزیابی کند و یک ارزیابی صادقانه به شما ارائه دهد.

۳ ٫ گزاره ارزش خود را بدانید و به روشنی آن را ابلاغ کنید

بیانیه ماموریت شما یکی از مهمترین مواردی است که در CV خود خواهید نوشت – مانند آن به برچسب شخصی خود فکر کنید. این اولین احساسی است که استخدام کننده از شما شکل می دهد – شانس شما برای برقراری ارتباط با فروش بی نظیر خود مانند ستاره فوق دیجیتال بازاریابی که می دانید هستید.

بنابراین چگونه می توان نقطه فروش بی نظیر خود را در یک خط یا دو به نمایش گذاشت؟ با کمی خلاقیت اگر به عنوان مثال نویسنده محتوا هستید ، فقط نگویید ، “من نویسنده خوبی هستم”. کسل کننده است. قابل پیش بینی. بعد. در عوض ، به آنچه می توانید با کلمات خود برسید ، فکر کنید. آیا می توانید در یک مخاطب برای بازیگری تأثیر بگذارید یا می توانید در یک چراغ جدید آنها را به فکر یک برند برسانید؟ به مدیر استخدام اجازه دهید ارزش واقعی شما را برای نام تجاری آنها بداند.

خلاقیت

نکته برتر: برای تهیه بیانیه ماموریت که شما را از سایر نامزدها جدا می کند ، وقت خود را سرمایه گذاری کنید.

سرمایه گذاری

۴ ٫ متن مطالب خود را برای مخاطب هدف خود تنظیم کنید

تحقیق خود را انجام داده و قبل از درخواست آن موقعیت رویایی ، به محتوای برند و صدای صدای مورد علاقه خود نگاهی بیندازید (به همان روشی که مخاطبان مورد نظر خود را تحقیق می کنید). مدیر استخدام نخواهد کردفقط در جستجوی نامزد باتجربه ای باشید که بتواند مشخصات آن نقش را داشته باشد – آنها همچنین به دنبال بهترین کیفیت برای شرکت خود هستند. چگونه ثابت می کنید که مناسب هستید؟

این روزها بیشتر مشخصات شغلی نشان دهنده لحن شرکت است. شما باید کلمات کلیدی و عباراتی را که از آنها استفاده می کنید برجسته کنید و ببینید که در کجا می توانند در داستان CV شما جای بگیرند. به عنوان مثال ، اگر آنها به دنبال تجربه B2B هستند ، می توانید در کل دستاوردهای B2B خود را برجسته کنید ، به طور خاص آنها را B2B کنید. به طور مشابه ، اگر آنها به دنبال سرگرمی شخصی هستند ، باید کمی با نامه خود را سرگرم کنید (البته در حالی که آن را حرفه ای نگه دارید).

جین کرانر – گلن ، رئیس استخدام و منابع انسانی در انستیتوی بازاریابی دیجیتال می گوید ، “CV خود را متناسب با نقش خاصی که برای آن درخواست می کنید ، متناسب کنید ، متناسب با زبان خصوصیات شغلی – کلمات کلیدی موجود در مشخصات شغلی را شناسایی کرده و آنها را پرتاب کنید. CV خود را. استخدام کننده احتمالاً مشخصات شغل را نوشته است بنابراین وقتی آنها به همان زبانی که در برنامه شما استفاده می کند ، می بینند به طور خودکار توجه می کنند. “

نکته برتر: یک الگوی CV ایجاد کنید و زبان را ویرایش کنید تا با مارک مورد نظر خود متناسب باشد.

۵ ٫ خودتان را مانند یک مارک به بازار عرضه کنید

CV بازاریابی دیجیتال از این نظر منحصر به فرد است که به مدیر استخدام شما نگاهی اجمالی در توانایی شما در انجام کار می دهد. او فکر می کند ، “خوب اگر آنها نتوانند خود را به بازار عرضه کنند ، چه امیدی به بازاریابی شرکت ما دارند؟” شما می توانید این مسئله را به عنوان یک چالش تلقی کنید یا می توانید از آن به عنوان فرصتی بی نظیر برای نشان دادن استعدادهای خود استفاده کنید.

توصیه می کنیم رویکرد دوم را اتخاذ کنید. در اینجا آمده است: از لینک های پیوندی برای پیوند با کارهایی که انجام داده اید استفاده کنید (به عنوان مثال: وب سایت ها ، صفحات رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها یا هر کار آنلاین با کیفیتی که می توانید به نمایش بگذارید). و به یاد داشته باشید: روند غربالگری فراتر از آن دو صفحه کاملاً دستنویس CV شما ادامه خواهد یافت. اکنون زمان مناسبی برای صدای جیر جیر در مورد اخبار صنعت و مشارکت در بحث های مرتبط لینکدین است. بله ، آن استخدام کننده نام شما را به Google می زند ، بنابراین چیزی برای یافتن مثبت به او بدهید.

سسیلیا دزموند ، مشاور استخدام از مورگان مک کینلی می گوید ، “شما در بازاریابی دیجیتال کار می کنید – این وظیفه شماست که توجه مخاطبان خود را بر روی همه سیستم عامل ها جلب کنید و به احتمال زیاد این کار را برای شرکتی که برای آن کار می کنید بسیار خوب انجام می دهید.” فرآیند فکر هنگام نوشتن CV خود – اگر خودتان را به خوبی روی کاغذ بازاریابی کنید ، این می تواند توافق نامه را برای شما فراهم کند که مصاحبه را تضمین کنید. “

Cecilia ادامه می دهد ، “Linkedin & Twitter یک پسوند CV شما هستند. اطمینان حاصل کنید که صفحات فعلی ، به روز و حرفه ای هستند زیرا کارفرمایان و استخدام کنندگان پروفایل های شما را در رسانه های اجتماعی نیز بررسی می کنند. “

نکته برتر: به CV خود مانند صفحه “درباره ما” وب سایت خود فکر کنید – نقاط فروش بی نظیر خود را برجسته کنید.

۶ ٫ دریافت کنید ، آن را نامگذاری کنید و آن را شماره گذاری کنید

هنگام نوشتن CV بازاریابی دیجیتال خود ، باید درباره موفقیت هایی که برای مارک های قبلی به دست آورده اید ، اطلاعات خاصی کسب کنید. از نظر درصد ، اندازه گیری ، KPI ، ارقام و نتایج قابل اندازه گیری فکر کنید. این به کارفرمایان بالقوه نشان می دهد که شما دانش کافی برای ایجاد ، اجرای و اندازه گیری یک کمپین موفق را دارید.

به عنوان مثال ، اگر شما موفق شده اید که هزینه سرب یک کمپین را کاهش دهید ، نامی را بر روی آن شماره گذاری کنید ، آن را شماره گذاری کنید (چه درصد هزینه را کاهش داده اید؟) ، مدت زمانی را که به آن رسیدید اضافه کنید و چند کلمه اضافه کنید. در مورد چگونگی دستیابی به آن / چرا برای شرکت مهم بود. این کار را برای همه دستاوردهای خود انجام دهید و هر نقطه را کوتاه ، مختصر ، تا نقطه و گلوله نگه دارید.

سسیلیا دزموند ، مشاور استخدام از مورگان مک کینلی می گوید: “هنگام درخواست موقعیت های بازاریابی دیجیتال ، به کمپین هایی بروید که مسئولیت آن را بر عهده داشته باشید و اگر یک جایزه را بدست آورده اید. در دیجیتال ، اطمینان حاصل کنید که بسته های مورد استفاده خود را برجسته می کنید (به عنوان مثال: دروپال ، WordPress ، گوگل Analytics ، HooteSuite ، BuzzSumo ، و غیره. “

جین کرانور گلن ، رئیس استخدام و منابع انسانی در انستیتوی بازاریابی دیجیتال ، “CV ها لازم نیست آنچه را که تاکنون انجام داده اید شامل شود بلکه باید نکات برجسته ویرایش شده مربوط به حرفه شما تا امروز باشد و کاملاً روی دستاوردها متمرکز باشد. از CV به عنوان یک ابزار فروش برای مصاحبه استفاده کنید ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که همه چیز در CV شما چیزی است که از گفتگوی مصاحبه خوشحال می شوید. “

نکته برتر: برای برجسته کردن دستاوردهای خود ، آنها را شماره گذاری کنید و متن اضافه کنید.

و یک چیز دیگر …

۷ T نکته جایزه: اگر برای آژانس کار کرده اید

سسیلیا دزموند ، مشاور استخدام از مورگان مک کینلی می گوید: “اگر برای یک آژانس بازاریابی / دیجیتال کار می کنید ، توصیه می کنیم برای برجسته کردن برخی از شرکتهایی که با آنها کار کرده اید از یک جدول استفاده کنید. این کار باعث می شود در حالی که به شما امکان می دهد اندازه آن را منتقل کنیدکمپین ها / شرکت ها و صنایعی که در آنها کار کرده اید. “

آیا می خواهید در مورد چگونگی فرود کار شغلی دیجیتال مارکتینگ رویاهای خود اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ دیپلم تحصیلات تکمیلی ما را در دوره بازاریابی دیجیتال ببینید. مربی مشاغل دیجیتال ، گرگ فرای در مورد مهارت های دیجیتالی مورد نیاز برای پیشرفت کار بازاریابی در منظر دیجیتال امروز ، صحبت خواهد کرد. برای جلوگیری از ناامیدی ، مکان ها محدود هستند ، بنابراین هم اکنون ثبت نام کنید.