هفته گذشته جامعه بازاریابی دیجیتال اخبار غم انگیزی را دریافت کرد – گوگل Authorship از دنیا رفت. ناگهان و بدون رحمت. توییتر با چت مؤلف ناخوشایند شد – نویسندگان محتوا از زمانی که سرمایه گذاری کرده اند اذیت شدند و آژانس ها از آنچه برای مشتریان خود می گویند مطمئن نیستند.

دیجیتال

در حالی که حذف ، واقعاً برخی از امتیازاتی را که نویسندگان از طرح نویسندگی از آن بهره مند شده اند ، از بین برد (مانند تصاویر براق و حاشیه ها) ، مهم است که بخاطر بسپاریم که چرا در درجه اول نوشتن مطالب با کیفیت را شروع کردیم. افزایش ترافیک ، بهبود رتبه بندی جستجو ، نرخ تعامل بالاتر – آنها هنوز هم اتفاق می افتند. آنچه می نویسید هنوز حساب می شود. همانطور که شما هستید

نویسنده گوگل به هر حال چه بود؟

گوگل Autorizhip به نویسندگان اجازه داده است تا نمایه گوگل+ خود را به محتوائی که ایجاد کرده اند پیوند دهند. این امر باعث شد تا آنها بتوانند مالکیت کار خود را بخواهند. Google داده های برچسب رابط = نویسنده را ردیابی کرد تا در تعیین اینکه کدام نویسندگان اختیار بیشتری دارند و شایسته رتبه برتر در موتورهای جستجو هستند ، ردیابی کنند.

باشه ، خب حالا که رفته اما Google اصرار دارد که نویسندگان محتوا باز هم از تلاشهایشان پاداش می گیرند. در زیر ما درمورد برخی از مزایای جذاب بازاریابی دیجیتال که نویسندگان هنوز هم می توانند لذت ببرند بحث خواهیم کرد. پسر

چرا هنوز کیفیت محتوا اهمیت دارد:

۱ Rank رتبه نویسندگان

گوگل روشهای دیگری برای شناسایی افرادی که داستانی نوشت ، دارد. آن را نویسنده رتبه نامیده می شود. و این هنوز هم بسیار به نویسندگان تأثیرگذار و قابل اعتماد پاداش می دهد. نویسنده رتبه یک اصطلاح ابداع شده توسط جامعه سئو بود. رئیس وب Google Google ، مت کاتس ، سپس تأیید کرد که رتبه گوگل نویسندگان در واقع وجود دارد. این مفهوم ساده است: اگر Google می داند چه کسی داستانی را نگاشته است ، ممکن است براساس اقتدار آن نویسنده باعث افزایش رتبه های موتورهای جستجو شود.

از این گذشته ، گوگل همچنان به دنبال مواردی است که غالباً در خبرها ظاهر می شوند. و بر این اساس به نویسندگان معتبر پاداش می دهد.

۲ ٫ نامزدی و دیدنی

ارسال محتوای با کیفیت به شما کمک می کند تا جامعه رسانه های اجتماعی خود را درگیر ، آگاه و وفادار نگه دارید. شما این را می دانید شما دیده اید که این دست اول کار کند. اما دقیقاً چقدر از آخرین به روزرسانی های رسانه های اجتماعی نظارت کرده اید؟ آیا متوجه شده اید که شبکه های اجتماعی به طور فزاینده ای به شما نسبت به انواع نویسندگان پاداش می دهند؟

۳ ٫ تأثیر

فراموش نکنیم اهمیت تأثیر را فراموش کنیم. چه کسی در اینترنت آنلاین هستید و به همان اندازه که در دنیای واقعی انجام می شود اهمیت دارد. میزان دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی شما اغلب نشانگر میزان احترامی است که در زمینه خود ایجاد کرده اید. این پاداش است که شما پس از وقف یک عمر اشتیاق به محتوای خود و تبلیغ آن دریافت کرده اید. این واقعیت که Klout (ابزاری آنلاین که نفوذ رسانه های اجتماعی شما را اندازه گیری می کند) حتی وجود دارد ، گواهی بر این امر است. سال گذشته هواپیمایی آمریکایی با برنامه Klout Perks که شامل تجربیات و محصولات باورنکردنی از امثال مایکروسافت ، دیزنی و آئودی بود ، از تأثیر گذارگان پاداش داد. می بینید – مزایا!

هنوز ارزش آن را دارد که مشخصات نویسنده خود را بسازید و خود را به عنوان یک متخصص موقعیت کنید. شبکه های اجتماعی به طور فعال تولید محتوا را تشویق می کنند و به نویسندگان یک مزیت تأثیرگذار برجسته می دهند. و با این نفوذ چه کاری می توانید انجام دهید؟ بیشتر به جایزه محتوای خود توجه کنید.

به جای اینکه عزای مرگ نویسندگی را عزادار کنیم ، باید منتظر باشیم که آینده چیست. محتوا هنوز پادشاه است و سازندگان آن همیشه پاداش می گیرند.

دوست دارم از خود متخصصان صنعت یاد بگیریم؟ استراتژی دیجیتالی خود را فقط با ۵ مدرک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال شروع کنید – دوره بعدی ۱۵ سپتامبر آغاز می شود.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

زارا برک