همه شنیده اند که برداشت های اول یک عمر دوام می آورد ، و واقعیت ساده این است که در عصر مدرن ، فرصتی برای نام تجاری برای ایجاد اولین برداشت خوب در حوزه دیجیتال اتفاق می افتد.

دیجیتال

این بدان دلیل است که آمریکایی ها هر روز بیش از ۱۲ ساعت در تعامل با دستگاه های رسانه ای ، از جمله تلویزیون ، رادیو ، اینترنت ، رایانه های شخصی و لپ تاپ و دستگاه های متصل می گذرانند. به عبارت دیگر ، امروز مردم بیش از نیمی از زندگی بیدار خود را در کانالهای دیجیتال و غوطه ور در فناوری می گذرانند.

در نتیجه ، برندی که حضور دیجیتالی نداشته باشد ، شانس تقریباً صفر برای یافتن چشم اندازهای جدید و جذب مخاطبان دارد زیرا آنها به دنبال مکان مناسب نیستند.

به عنوان مثال تصور کنید که با یک دوست تماس گرفته اید و بدون این که متوجه شوید شماره اشتباهی را شماره گیری کرده اید ، پیام صوتی را ترک کرده اید. دوست شما هرگز این پیام را دریافت نمی کند زیرا این پیام صوتی او نیست. تلاش برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان مدرن و بدون داشتن حضور دیجیتالی و مارک دیجیتال قوی ، مشابه است زیرا شما به جایی نمی روید که چشم انداز شما باشد.

و می خواهند با مارک های موجود در آن محیط ارتباط برقرار کنند

گذشته از این واقعیت که مصرف کنندگان مدت زمان فوق العاده ای را با دستگاه های دیجیتال می گذرانند ، آنها همچنین از آنها با سرعت بی سابقه ای برای ارتباط با مارک هایی که از آنها پشتیبانی می کنند استفاده می کنند. در روزهای قبل از دیجیتال ، برندی که می خواست با چشم انداز ارتباط برقرار کند ، یک تبلیغ را در کاغذ قرار می داد یا در یک تبلیغ بیلبورد سرمایه گذاری می کرد. اما این روزها مشتریان از رسانه های دیجیتال برای جستجوی فعال برندها استفاده می کنند و همین امر باعث شده کنترل از برند به سمت مصرف کننده تغییر یابد.
سرمایه گذاری

این یکی از مهمترین تغییراتی است که از زمان ظهور اینترنت و انفجار فناوری دیجیتال در دنیای رفتار مصرف کنندگان رخ داده است. با تشکر از وب سایت ها ، وبلاگ ها ، بررسی ها ، توصیفات و فرم های دیگر از محتوای آنلاین ، مصرف کنندگان اکنون این قدرت را دارند که درباره همه چیزهایی که می خواهند درباره یک محصول ، خدمات یا مارک بدانند – تحقیق کنند – حتی کافی برای تصمیم گیری در مورد خرید – مدتها قبل از یک برند. حتی آگاه است که چشم اندازها وجود دارند.

به این ترتیب ، امروزه مصرف کنندگان انتظار دارند مارک ها حضور دیجیتالی داشته باشند و نزدیک به ۳۰٪ ترجیح می دهند از طریق کانال های دیجیتال با مارک ها ارتباط برقرار کنند. بنابراین ، با تولید یک مارک دیجیتال از طریق رویکرد دیجیتال ، اطمینان می دهید که وقتی چشم انداز به دنبال شما می روند ، نام تجاری شما قابل مشاهده خواهد بود و به شما تضمین می کند که فرصتی برای تعامل و لذت مخاطبان خود ندارید.

مارک های دیجیتال تجربه مشتری را بهبود می بخشد

یکی دیگر از دلایل ضروری بودن رویکرد دیجیتال برای برندسازی این است که مصرف کنندگان انتظار دارند که برندها روی سیستم عاملهای دیجیتال پاسخگو باشند. در حقیقت ، اگر پس از مراجعه به یک مارک در یک شبکه اجتماعی پاسخی دریافت نکنند ، ۶۰٪ آن را تجربه مشتری بد می دانند و ۸۴٪ انتظار پاسخ در ۲۴ ساعت را دارند. علاوه بر این ، اگر مشتریان از سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک استفاده می کنند تا رضایت شما را برطرف سازند یا مشکلی برای حل مشکل شما را حل کنند و شما به سرعت پاسخ ندهید ، نیمی دیگر دیگر با شما کار نمی کنند.

مشکلی

اما رسانه های اجتماعی و سایر کانال های دیجیتالی بیش از فرصتی برای انجام کارکردهای لازم جهت خدمات به مشتری و فرصتی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود در سطح انسانی و پویاتر ارائه می دهند. تی

تعامل با نام تجاری عصر سنتی استاتیک و یک طرفه بود: ممکن است یک چشم انداز تبلیغ شما را در کاغذ ببیند ، اما نمی تواند از طریق آن کانال با شما درگیر شود. اما امروزه ، تعامل با برند در زمان واقعی اتفاق می افتد و مارک ها و مخاطبان آنها را برای فرصت های گفتگو دو طرفه و مبادلات معنی دار فراهم می کند.

به منظور ارائه تصویری سازگار و مطابق با اهداف شما ، مهم است که یک رویکرد دیجیتالی داشته باشید که بر تبلور مارک شما متمرکز شده و از مزایای استفاده از دهانه های دیجیتالی برای ارتقاء تجربه مشتری استفاده کند.

ساخت هویت دیجیتالی به چه معنی است؟

داشتن یک مارک دیجیتالی مستلزم ایجاد حضور چند کانال در تمام سیستم عامل های مورد علاقه مخاطبان شما است که می تواند شامل موارد زیر باشد:

     

  • ایمیل
  •  

  • رسانه های اجتماعی
  •  

  • وب سایت
  •  

  • وبلاگ ها
  •  

  • برنامه های تلفن همراه
  •  

  • سیستم عاملهای پیام فوری
  •  

  • تلویزیون

اگر مخاطبان شما در هر یک از این فضاهای دیجیتالی وقت خود را می گذرانند ، حضور در آنجا بسیار مهم است. در غیر این صورت ، راه درست شما برای رقابت است.

یکی از ابزارهای بسیار مهم برای ساخت یک برند دیجیتال ، محتوا است که شامل مواردی مانند صفحات وب ، وبلاگ ها ، ایمیل ، پست های اجتماعی ، فیلم ها و موارد دیگر می باشد. حضور دیجیتالی و بدون محتوا امکان پذیر نیست و نوع محتوایی که شما ایجاد می کنید و متناسب می شوید ، به مخاطبان شما می گوید هر آنچه را که باید در مورد برند شما بدانند ، از جمله اینکه شما چه کسی هستید ، چه چیزی در نظر دارید و چگونه می توانید مشکلات آنها را حل کنید .

مشکلات

به عنوان مثال ، اجازه دهید نگاهی به aنمونه ای از شرکتی که کار بسیار خوبی در ایجاد یک برند دیجیتال انجام داده است – Airbnb. از یک چیز ، آنها در همه جا مشتری بالقوه خود هستند: آنها دارای فیس بوک ، توییتر و سایر پروفایل های اجتماعی ، یک وب سایت عالی ، یک کانال YouTube با نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ مشترک هستند ، آنها یک اپلیکیشن تهیه کردند و لیست ادامه دارد. فراتر از این ، با این حال ، آنها همچنین با موفقیت تصویری از برند خود را به عنوان شرکتی ایجاد کردند که تأکید کاملی بر مشتری می گذارد.

وب سایت آنها برای تغذیه در یک عنصر داستان پردازی ، بخش کاملی را به انجمن های داستان اختصاص داده است ، جایی که میزبان هایی از سراسر جهان قصه ها ، عکس ها و فیلم های خود را در مورد نحوه درگیری با Airbnb به اشتراک می گذارند. این امر نه تنها چهره برند آنها را مورد توجه مشتریان خود قرار می دهد ، بلکه به ترس از چشم اندازهای محتاطانه که ممکن است در اجاره اتاق در خانه غریبه احساس راحتی نکنند ، نیز کمک می کند ، و این باعث ایجاد اعتماد و ایجاد روابط می شود.